Sunday, 21 June 2015

ვაჟა-ფშაველას "კაი ყმა". ასტროფია.

გაკვეთილის თემა
ვაჟა-ფშაველას“კაი ყმა“ასტროფია
საგანი
ქართული ენა და ლიტერატურა
კლასი
მე-9 |საბაზო|
მოსწავლეთა რაოდენობა
34
სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე
1
ეროვნული სასწავლო გეგმის მიზანი  და ინდიკატორი

გაკვეთილის მიზნები
ა.მთავარი აზრისა და დამხმარე დეტალების ამოცნობა. ბ,ტექსტზე დაკვირვების უნარ-ჩვევების განვითარება.გ.ასტროფიის გაცნობა
გაკვეთილის ორგანიზება
1.მოლოდინის განსაზღვრა/10,წთ/პოზიტიური განწყობის შექმნა.ა,საშინაო დავალების შემოწმება-განხილვა;ბ.უკვე შეძენილი ცოდნისა და გამოცდილების ახალთან დაკავშირება.2.ცოდნის კონსტრუირება/20წთ./ა.ახალ ტექსტზე მუშაობა/წაკითხვა-პერიფრაზირება/საერთო-საკლასო მუშაობა.;ბ.კითხვები ტექსტის სწორად ანალიზისა და შეფასებისათვის;გ.ჯგუფური მუშაობა მონაკვთებში მთავარი აზრის დასასაბუთებლად.3.გამთლიანება/10 წთ./ მეთოდი:საერთო-საკლასო.ამრიგად, როგორია კაი ყმა ვაჟას ლექსის მიხედვით და ვის შეიძლება ეწოდოს კაი ყმა დღეს?
დავალება:ტექსტი ზეპირად და დასაწერად- ლექსის იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
შეფასება/5წთ./ინდივიდუალური. თვითშეფასება.ურთიერთშეფასება.


















No comments:

Post a Comment