გაკვეთილის თემა
|
ვაჟა-ფშაველას“კაი ყმა“ასტროფია
|
საგანი
|
ქართული ენა და ლიტერატურა
|
კლასი
|
მე-9 |საბაზო|
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
34
|
სპეციალური
საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე
|
1
|
ეროვნული სასწავლო გეგმის მიზანი
და ინდიკატორი
|
|
გაკვეთილის მიზნები
|
ა.მთავარი აზრისა და დამხმარე დეტალების ამოცნობა. ბ,ტექსტზე დაკვირვების
უნარ-ჩვევების განვითარება.გ.ასტროფიის გაცნობა
|
გაკვეთილის ორგანიზება
|
1.მოლოდინის განსაზღვრა/10,წთ/პოზიტიური განწყობის შექმნა.ა,საშინაო
დავალების შემოწმება-განხილვა;ბ.უკვე შეძენილი ცოდნისა და გამოცდილების ახალთან დაკავშირება.2.ცოდნის
კონსტრუირება/20წთ./ა.ახალ ტექსტზე მუშაობა/წაკითხვა-პერიფრაზირება/საერთო-საკლასო
მუშაობა.;ბ.კითხვები ტექსტის სწორად ანალიზისა და შეფასებისათვის;გ.ჯგუფური მუშაობა
მონაკვთებში მთავარი აზრის დასასაბუთებლად.3.გამთლიანება/10 წთ./ მეთოდი:საერთო-საკლასო.ამრიგად,
როგორია კაი ყმა ვაჟას ლექსის მიხედვით და ვის შეიძლება ეწოდოს კაი ყმა დღეს?
დავალება:ტექსტი ზეპირად და დასაწერად- ლექსის იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
შეფასება/5წთ./ინდივიდუალური. თვითშეფასება.ურთიერთშეფასება.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunday, 21 June 2015
ვაჟა-ფშაველას "კაი ყმა". ასტროფია.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment